comenzi telefonice: 0350420017 / 0772154550 / 0784163976 sau e-mail: comenzi@super-foods.ro

Cosul dvs este gol.

  















                 
Seminte Chia 500g

Seminte Chia 500g

Marca: Super Foods

 

 

Pret cu TVA: 11.00 Lei

Comanda acest produs

Seminte Chia 500g
Comanda instant - Seminte Chia 500g

Email Telefon

Seminte Chia 500g

NU CONTIN GLUTEN!!!


Semințele de Chia (salvia hispanica) au devenit una dintre cele mai populare super-alimente. Sunt ușor de digerat atunci când sunt preparate corespunzător și sunt un ingredient foarte versatil care adaugă cu ușurință la rețete. Inițial crescute în Mexic, semințele au fost foarte apreciate pentru proprietățile lor medicinale și valoarea nutrițională. De fapt, ele erau chiar folosite ca monedă de schimb. Semințele chia sunt nutritive, și împachetează o putere de creștere a energiei. Războinicii azteci au mâncat semințe de chia pentru a le oferi o energie și o rezistență ridicată. Au spus că doar o lingură de chia le poate susține energia timp de 24 de ore.

Chia înseamnă "putere" în limba mayașă și erau cunoscute ca "alimente pentru alergători". Cercetările recente au constatat că beneficiile semințelor de chia sunt chiar mai mari decât am realizat.Beneficiile semințelor chia includ promovarea pielii sănătoase, reducerea semnelor de îmbătrânire, susținerea inimii și sistemului digestiv, construirea oaselor și a mușchilor mai puternici și multe altele.Acum, acestea au fost chiar legate de diabet zaharat de vindecare.

Motivul pentru care semințele chia sunt atât de benefice se datorează faptului că sunt bogate în fibre, grăsimi omega-3, proteine, vitamine și minerale cum ar fi:fibre dietetice, protein, acizi grasi Omega 3 si Omega 6, calciu, fosfor, potasiu, zinc. Chia conține, de asemenea, acizi grași esențiali alfa-linolenic și acid linoleic, vitaminele A, B, E și D și minerale precum sulf, fier, iod, magneziu, mangan, antioxidanți.


Top 8 beneficii pentru semințele Chia


Fiind bogate în atât de multe substanțe nutritive cheie, cercetările au descoperit că, consumarea regulată de semințe de chia vă poate îmbunătăți sănătatea în numeroase moduri.Unele dintre cele mai bune beneficii pentru semințele de chia sunt:


  • Incetineste procesul de imbatranire al pielii 

 

Cercetătorii din Mexic au descoperit că semințele de chia au avut o concentrație totală de fenoli naturali (antioxidanți) de aproape două ori mai mare decât cea raportată anterior și sa demonstrat că activitatea antioxidantă oprește până la 70% din activitatea radicalilor liberi. Semințele de chia sunt una dintre bogățiile antioxidante ale naturiiAntioxidanții accelerează sistemele de reparații ale pielii și împiedică deteriorarea ulterioară.Folosirea de semințe de chia poate preveni îmbătrânirea prematură a pielii datorită deteriorării inflamației cu radicali liberi.


 

  • Sănătatea digestivă
Chia este super bogata în fibre. O singură porție poate oferi aportul de fibre recomandat pentru o zi, conform Asociației Dietetice Americane.
Fibrele sunt esențiale pentru capacitatea organismului de a echilibra nivelurile de insulină. Potrivit Institutului Național de Sănătate, semințele precum semintele de in și chia pot fi balanta naturala de zahăr din sânge datorită conținutului ridicat de fibre și grăsimi sănătoase.
Fiind bogate în fibre dietetice, chia ajută la promovarea regularității intestinului și a scaunului sănătos. Semintele de chia potolesc foamea și suprimă apetitul, ceea ce poate duce, de asemenea, la scăderea în greutate. De asemenea, atunci când sunt consumate, semințele de chia creează o substanță asemănătoare cu gelatina în stomac. Această acțiune de formare a gelului se datorează fibrei solubile în semințele de chia și poate funcționa ca un prebiotic care susține creșterea probioticelor în intestin.

 

 

  • Sănătatea inimii
 Capacitatea semințelor de Chia de a regla colesterolul și de a scădea tensiunea arterială, face extrem de benefica consumarea acestor seminte pentru sănătatea inimii.De asemenea, prin inversarea stresului oxidativ, cineva este mai puțin probabil să dezvolte ateroscleroză atunci când consumă în mod regulat semințe de chia.
Pe scurt, conform unui articol publicat în revista Opinions on Clinical Trials Recent:
"Studiile disponibile la om și non-umane arată o posibilă eficacitate pentru alergii, angina pectorală, îmbunătățirea performanțelor atletice, cancer, boli cardiace coronariene, atac de cord, tulburări hormonale / endocrine, hiperlipidemie, hipertensiune, accident vascular cerebral și vasodilatație.Unele dovezi sugerează, de asemenea, posibile efecte anticoagulante, antioxidante și antivirale ale lui Salvia hispanica."

 

Semințele de chia sunt bogate în acid linoleic, un acid gras care ajută corpul să absoarbă vitaminele A, D, E și K. Pentru astfel de semințe mici, chia este destul de bogata în grăsimi sănătoase. Omega-3 lucrează pentru a proteja inima prin scăderea tensiunii arteriale, a colesterolului rău și a inflamației.Inflamația poate afecta vasele de sânge și provoacă boli de inimă. Deci, consumând semințe de chia, puteți să vă stimulați și să vă protejați inima grație omega-3-urilor!

 

  • Ajuta la tratarea diabetului 

Deoarece semințele de chia sunt bogate în acid alfa-linolenic și fibre, semințele de chia pot ajuta la prevenirea tulburărilor metabolice cum ar fi dislipidemia (grăsime excesivă în sânge)si rezistența la insulină-care sunt doi factori in dezvoltarea diabetului. Pe scurt, semințele de chia s-au dovedit a opri diabetul și invers!

 

  • Stimulează energia și metabolismul 
Consumarea de semințe de chia a îmbunătățit performanța exercițiilor pentru antrenamente. Prin adăugarea unei serii de semințe de chia pe zi, vă stimulati metabolismul. Studiile arată că adăugarea de semințelor de chia in dieta reduc, de asemenea, țesutul adipos visceral, un țesut de "burtă" care afectează metabolismul organismului și este o componentă a obezității!

 

  •  Oase mai puternice 

 

 Doar o portie de semințe de chia are 18% din cantitatea zilnică recomandată de calciu. Calciul este fundamental în sănătatea oaselor și ajută la menținerea forței și a masei osoase. Chia conține, de asemenea, bor, care este un alt element esențial pentru sănătatea osoasă. Borul ajută la metabolizarea calciului, magneziului, manganului și fosforului pentru creșterea sănătoasă a oaselor și a mușchilor.

 

 

  • Construieste masa musculara si pierde in greutate 
 Semințele Chia se numără, de asemenea, printre sursele de proteine de varf ale plantelor. Acesta este un alt motiv pentru care această sămânță superioară este minunată de consumat pentru cei care încearcă să pună masa musculara, să ardă grăsimi și să echilibreze nivelurile de zahăr din sânge. Semințele Chia sunt bogate în minerale esențiale precum calciu, fosfor, magneziu, mangan, cupru, zinc, fierși niacină. Una dintre caracteristicile care fac chia atât de unică este că poate absorbi până la 10 ori greutatea proprie în apă. Din acest motiv, semințele de chia pot prelungi hidratarea și pot îmbunătăți absorbția nutrienților de electroliți. Acest lucru încetinește de asemenea digestia și vă ajută să vă simțiți satul, reducând de asemenea si pofta de zahăr. Și deoarece semințele de chia sunt de asemenea bogate în zinc, ele ajută organismul să crească leptina. Leptina este un hormon cheie care reglementează apetitul corpului, modul în care organismul își petrece energia și reglează nivelul energiei. De asemenea, îmbunătățește și rezistența, făcând chia o sursă excelentă de hrană.

 

 

  • Sănătatea dentară 
 Cu semințe de chia care sunt ambalate cu calciu, fosfor, vitamina A și zinc, nu e de mirare că ele sunt un aliment de top pentru a vă ajuta dinții!Calciul este necesar pentru sănătatea dinților. Zincul previne tartrul, menținând placa mineralizării pe dinți și are un efect antibacterian care îi îndepărtează pe microbi. Vitamina A și fosforul sunt, de asemenea, importante pentru dinții puternici și pentru o gură sănătoasă.

 


Efecte secundare


Existăfoarte puține efectesecundare asociate cu semințele de chia. Ocazional, unii oameni pot suferi disconfort la stomac atunci când consumă semințe de chia în special în cantități mari datorită conținutului ridicat de fibre. Ca și în cazul alimentelor, mâncați cu moderatie și beți întotdeauna multă apă, dacă nu vă îmbibați semințele.

Cum să mănânci semințe de chia


Semințele Chia au un gust ușor de nuci și pot fi adăugate cu ușurință la majoritatea felurilor de mâncare ca garnitură, totuși mestecând semințe mici, cum ar fisemintele de insau chia, în general, nu face ca omega-3 și alți nutrienți să fie ușor disponibili pentru digestie și asimilare. Cea mai bună modalitate de a accesa vitaminele și mineralele lor este fie să le mănânci, fie să le hidratati. Oricum, acestea sunt încă o excelentă sursă de nutriție!


Cum se hidrateaza


Pentru a hidratasemințele de chia, amestecați-le într-un raport de 1:10 chia la apă. Este vorba deaproximativ 1,5 linguri de srminte de chia intr-o ceasca de apa.Nu trebuie să fie exact, dar doriți să se gelifieze până la capăt și să nu fie prea apoasă. Apoi lăsați-le să stea pentru aproximativ 30 minute până la 2 ore.

Deoarece semințele de chia își pot menține până la 12 ori greutatea in apa, ele sunt minunate pentru a preveni deshidratarea. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu le hidratati, atunci ele pot absorbi de asemenea apă de  la dumneavoastră în timpul digestiei. Deci, asigurați-vă că beți multă apă pe parcursul zilei pentru a vă menține corpul hidratat.


O altă opțiune este de a macina semintele de chiapentru a sparge coaja exterioară înainte de a le consuma. Făina de semințe de chia poate fi folosită în majoritatea rețetelor fără gluten, cum ar fi clătite, brioșe, pâine și chiar paste făinoase. În cazul măcinării semințelor bogate în Omega-3, cu toate acestea, este important să le depozitați într-un recipient de sticlă sigilat în frigider sau congelator.
De obicei 
nucile și semințele cu un conținut ridicat de grăsimi au o durată de depozitare scurtă înainte de a deveni rancede, dar semințele de chia sunt atât de bogate în antioxidanți încât pot fi păstrate un timp mai indelungat.


 

Încorporează Chia în dieta ta


Chia este destul de versatilă.Semințele pot fi consumate crude, înmuiate în apă pentru a forma un gel sau germinate ca niște germeni de lucernă. Când sunt consumate crude, au o aromă asemănătoare nuci si sunt o varianta foarte bună de a îngroșa supele sau un smoothie.
Semintele de Chia sunt bogate în fibre, deci începeți cu o cantitate mică și asigurați-vă că beți multă apă. Servirea zilnică recomandată este de 1 - 2 linguri de semințe uscate, începeți încet și asigurați-vă timp corpului să se adapteze la cantitatea crescută de fibre.


Produse recomandate
7.00 Lei
Comanda acest produs
Susan 500g
11.00 Lei
Comanda acest produs
Mac 500g
Comentariile vizitatorilor
Comentariu evaluat de 67 vizitatori Data: 19-05-2017

Am facut o afacere buna: calitate superioara la un pret foarte avantajos.

Comentariu scris de Aly (Ramnicu Valcea) Comentariu util ?  
Comentariu evaluat de 55 vizitatori Data: 19-05-2017

Produs de foarte buna caliatate si un pret corect.

Comentariu scris de Robert Robert (Ploiesti) Comentariu util ?  
Comentariu evaluat de 53 vizitatori Data: 12-06-2017

Recomand cu incredere acest produs. Folosesc semintele de chia de mult timp. Produsul pe care l-am primit este exact ceea ce am comandat si pretul este foarte avantajos.

Comentariu scris de Marin Popa (CLUJ NAPOCA) Comentariu util ?  
Comentariu evaluat de 51 vizitatori Data: 12-06-2017

Adevarati profesionisti, produse de calitate, gama variata de produse in care imi pun increderea si sanatatea in fiecare zi! Multumesc Super Foods.

Comentariu scris de Diana Lazar (Arad) Comentariu util ?  
Comentariu evaluat de 48 vizitatori Data: 12-06-2017

Preturi mici, calitate foarte buna, livrarea se face imediat. Va felicit.Multumesc.

Comentariu scris de Robert Robert (Ploiesti) Comentariu util ?  
Comentariu evaluat de 39 vizitatori Data: 12-06-2017

FOARTE BUNE.SUNT MULTUMIT DE PRODUSE.

Comentariu scris de Robert Robert (Ploiesti) Comentariu util ?  
Adaugati un comentariu
Pentru a comenta este necesar sa fiti autentificat. » Click aici
spacer





Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Abonare Newsletter

Str. Calea Bucuresti, Nr. 239 B, Ramnicu Valcea, Jud. Valcea
0350420017 / 0772154550
contact@super-foods.ro
Website detinut de Super Foods Trading S.R.L.-D. , CIF: 35533090, Reg.Com: J38/79/2016